Wednesday, March 10, 2010

Jahitan manik di tudung

Jahitan manik di tudung kepala mampu menjadikan tudung anda nampak lebih hebat ala-ala mak datin. Tudung lama pun boleh diberi nafas baru selepas dihiasi manik dan labuci. Harga bergantung kepada design. Sila lihat sampel gambar...jika anda ingin jahitkan manik dan labuci pada tudung anda, jangan lupa hubungi saya!

Jahitan manik seperti di atas upahnya antara RM70. Jahitan pada belakang tudung sahaja.

 Design macam ini harga antara RM90. Belakang dan keliling tudung bahagian hadapan.

 Macam ini pula RM50.00 (keliling tudung bahagian hadapan)


 Design macam ini saya ambil RM60 sahaja. Keliling tudung bahagian hadapan.

1 comment:

  1. AZZOT,NANTI AKU HNTAR baju kurung aku kt ang k..aku post lah kot. btw ni durra nya blog http://durratulain.blogspot.com

    ReplyDelete